Telegrupp IPCall on VoIP kõneside lahendus mikroettevõtetest kuni suurte asutuste/ettevõteteni. Selle eeliseks on lokaalne ülesehitus – seade paigaldatakse kliendi haldusalasse (enda seadmeruumi või ka serverimajutusse) ning sellega säilib kontroll kogu lahenduse üle.
Paljud väikeettevõtted vajavad efektiivsemaks tööks head kõnede käsitlust, mida tavaliselt võimaldavad kallid ja keerukad CallCenter lahendused. IPCall võimaldab selle lahendada märksa taskukohasemalt.
Teine suurem segment on erilahendused, kuhu on vaja liita erinevate operaatorite välisühendused (ka eri riikide VoIP ühendused ja mobiilinumbrid). Siinkohal teeb välja helistamisel liini valiku ära LCR, mis suunab kõne eelseadistatud reeglite alusel välja just õigelt ühenduselt. Lisaks eelistavad seda asutused ja ettevõtted, kellele on olulise tähtsusega majasisene side – kui peaks tekkima tõrge välisühendusega, siis majasisene side toimib vaatamata sellele (nt haiglad, kontsertmajad, riigiasutused ja suuremad ettevõtted).
Suure eelise annab IPCallile iseteenindus, mis võimaldab kasutajal olla iseenda peremees ja teha muudatused endale sobival ajal ja kohas. Graafiline veebiliides on lihtne ja arusaadav ning hallatav ka kontorist eemal viibides. Vajadusel saab tegevusi delegeerida erinevatele isikutele ja jagada neile ka vastavad õigused süsteemi seadistamisel ja kasutamisel. Näiteks sekretär võib hoolitseda kasutajate andmete õigsuse eest, kõnekeskuse juht saab vaadata ja hallata kõiki kõnekeskusega seonduvaid tegevusi.
Lahenduse abil on:
Tutvu lisaks Panasonic telefonidega SIIN!