Õekutse

KUTSENUPUD SMILE

Osakonna kontaktid

Küsimuste korral võtke meiega ühendust!

Meelis Kristelštein

projektijuht

Omadused ja funktsioonid

  • Toetab inimese vabadust ja aktiivset vananemist mittepealetükkival viisil.
  • Abi on alati vaid nupuvajutuse kaugusel.
  • Ergonoomiline ja mugav disain.
  • Optiline LED märguanne kutsungi kinnituseks.
  • Tänu väikesele energiatarbele pikk patarei eluiga.
  • Vastab Euroopa telehoolduse seadmete määrustele, mis tagab selle ohutuse ja kvaliteedi.
  • Veekindel vastavalt määrusele IP67.
  • Korpus ja veniv randmerihm on vahetatavad.

Kuidas see töötab?

SMILE kutsenupp annab kasutajale julguse vabalt liikuda teadmisega, et vajadusel saab alati abi kutsuda. Lisaks käsitsi tehtavale kutsungile saadab seade ka patarei tühjenemise häireid, et tühi patarei ei tuleks üllatusena alles siis kui abivajaduse korral nupp EI toimi. Siinkohal on alati kutse vastuvõtjal (TREX2G) ekraanil näha häire tüüp – kutsung nupuvajutusega, patarei tühjenemine. Vastavalt sellele saab hooldaja reageerida igale kutsele.

SMILE kutsenupp ühildub kõigi Legrand CARE seadmetega – TREX2G, NOVO, NOVO Go, D-server jne.

Omadused ja funktsioonid

  • Ergonoomiline ja mugav disain.
  • Seadme mõõtmed vaid 44x35x11mm
  • Abi on alati vaid nupuvajutuse kaugusel.
  • Lisaks kutsungi tüübile edastab ka asukoha andmed.
  • Optiline LED märguanne kutsungi kinnituseks.
  • Tänu väikesele energiatarbele pikk patarei eluiga.
  • Vastab Euroopa telehoolduse seadmete määrustele, mis tagab selle ohutuse ja kvaliteedi.
  • Veekindel vastavalt määrusele IP67.
  • Korpus ja veniv randmerihm on vahetatavad

Kuidas see töötab?

SMILE kutsenupp annab kasutajale julguse vabalt liikuda teadmisega, et vajadusel saab alati abi kutsuda. Kutsungiga on tuvastatav ka kutse saatmise asukoht. Lisaks võimaldab seade kasutada kolme erinevat kutsungit mida edasatakse kas lühikese-, pika- või topeltvajutusega. Siinkohal on alati kutse vastuvõtjal (TREX2G) ekraanil näha häire tüüp. Vastavalt sellele saab hooldaja reageerida igale kutsele erineva prioriteediga.

Omadused ja funktsioonid

  • Toetab inimese vabadust ja aktiivset vananemist mittepealetükkival viisil.
  • Kasutaja võib olla kindel, et kukkumise korral saadetakse automaatne häire ja keegi hoolitseb tema eest.
  • Saadab häireid ainult siis, kui see on vajalik. Seetõttu on energiatarve väga madal ja aku kasutusiga pikem kui 1 aasta.
  • Vastab Euroopa telehoolduse seadmete määrustele, mis tagab selle ohutuse ja kvaliteedi.
  • Funktsioneerimise algoritmi kohandatakse vastavalt kasutaja liikuvusele, mis tagab parima funktsionaalsuse.
  • Veekindel vastavalt määrusele IP67.
  • Minimeerib kukkumise pikaajalist mõju, aktiveerides automaatsed häired, mis lühendavad abi osutamise viivitust.

Kuidas see töötab?

SMILE FALL ei tuvasta sujuvaid ja teisi normaalse tegevusega seonduvaid liigutusi. Algoritm tuvastab kukkumise, millele järgneb liikumatus, seejärel annab sellest märku kasutajale vibraga ning kasutaja saab vajadusel häire annulleerida käeraputusega. Kui häire annulleerimist ei toimu, saadetakse kutsung välja. Lisaks automaatsele kukkumishäirele saab kasutaja ka ise teha kutsungi nuppu vajutades. Siinkohal on alati kutse vastuvõtjal (TREX2G) ekraanil näha häire tüüp – kukkumishäire, kutsung nupuvajutusega, patarei tühjenemine. Vastavalt sellele saab hooldaja reageerida igale kutsele.

Digitaalne tuleviku hoolekandetelefon.

NOVO on täielikult digitaalse liidesega hoolekandetelefon nii tänasesse kui ka homsesse päeva!

Täiesti uus konseptsioon, mis viib hoolekandetelefoni sammu võrra edasi. NOVO abil on ühendatud mugavus ja turvalisus suurepärase kaasaegse disainiga, mis sobib igasse keskkonda.

·         Heli edastamine üle VoIP tehnoloogia WiFi, Etherneti, 2G, 3G ja/või 4G kaudu.

·         VoLTE tugi 4G võrgus.

·         Alati tehnilise järelvalve all.

·         Kaughallatav, mis vähendab halduskulusid ja kiirendab regeerimise aega.

·         Tarkvarauuendused WiFi, Etherneti, 2G, 3G ja/või 4G kaudu (olenevalt mudelist)

·         Paigaldaja külastus pole vajalik.

·         Pideva tarkvarauuendusega kaasnevad uusimad funtsioonid ja teenused.

·         Sündmuste ja häirete logi salvestamise võimalus suurema turvalisuse tagamiseks.

PIIRAMATU VABADUS JA LIIKUMINE!

TÄIESTI UUS UUS NOVO Go!

Lõpuks ometi saame pakkuda moodsaima tehnoloogiaga varustatud mobiilset abikutsenuppu, mis toimib kõikjal ja läbi selle pakub olulisemalt rohkem turvalisust Teie eakatele vanematele/ hoolealustele, kui ka Teile endale! NOVO Go võimaldab kahepoolset iseseisvat häälsidet, positsioneerida seadme asukohta. NOVO Go toimib nii passiivse kui ka aktiivse abikutseseadmena. Nupule on võimalik määrata vaba liikumise geograafilised tsoonid. Isegi kui abikutset ei saadeta saab NOVO Go-d kasutada passiivse mobiilse turvaseadmena ja ettevaatusabinõuna inimestel kellel on pärsitud kognitiivne funktsioon.

Seadmele on võimalik paigaldada lisavarustusena laadimisdokk mis täidab ühtlasi ka kodus olles abikutseseadme rolli – sisaldab eraldi kõlarit ja mikrofoni.

Disainitud mõeldes kasutajale – lihtne kasutada, paigaldada ja hooldada ning üli mugav kasutada.

Vastab kõigile asjakohastele standarditele.

  • Passiivsuse-Aktiivsuse kontroll
    • Automaatne alarm passiivsuse puhul
    • Programmeeritav igapäevane „Kõik korras“ nupu funktsioon
    • Programmeeritav monitooringu intervall
    • Hääljuhise meeldetuletus enne jälgimisintervalli aegumist
  • Meeldetuletus funktsioon
    • Võib tuletada meelde ravimite võtmist
    • Heli- ja visuaalsed juhised
    • Reguleeritavad ajaintervallid
    • Perioodiline konfiguratsioon
    • Isikupärastatud helisõnumid
  • Positsioneerimisfunktsioon
    • Automaatne asukoht GPS/GNSS positsioneerimistehnoloogia abil
    • GPS (A-GPS) abil suurema täpsuse ja kiirema asukoha määramiseks. Pilvelahendusportaali kaudu konfigureeritavad geopiirde- ja jälgimisfunktsioonid.
    • Nõudmisel positsioneerimine ARC-valikust.
    • Programmeeritav jälgimisintervall.
  • Mugavus ja Ohutus
    • Standardiseeritud SCAIP-protokoll häirete ja teadete edastamiseks
    • Heli- ja visuaalsed juhised, mis aitavad kasutajatel määrata seadme olekut, nt aku ja side (seadistatav).
    • Aku taseme ja laadimisprotsessi tagasiside.
    • Keeletoega teenindusfunktsioonid.
  • Sisenevad kõned
    • Must- / valge nimekiri võimaldab konfigureerida toiminguid konkreetsete helistajate jaoks.
    • Eelkonfigureeritud heliklippide taasesitus.
    • Helina deaktiveerimise võimalus.
    • Manuaalse või automaatse kõne vastuvõtmise seadistamise võimalus.

JUHTMEVABA ÕEKUTSELAHENDUS

Haiglatele ja hooldekodudele

TREX 2G juhtmevaba õekutse lahendus baseerub TREX 2G piipari baasil, mis vastab kõigi seadmete kutsetele, kuvab seadme nime, asukohta ja alarmi tüüpi.

Süsteemis on võimalik kasutada:

  • Juhtmevabad randmenupud
  • SMILE – tava kutsenupp
  • SMILE-ID – asukohaanduriga kutsenupp
  • SMILE FALL – kukkumisanduriga kutsenupp
  • WALL seeria seinanupud

o   PUSH – ühe või kolme nupuga

o   PUSH+ PEAR – nupu ja kaabliga nupu ühendamise võimalusega

o   PULL – nöörlüliti (peamiselt märgadesse ruumidesse)

WALL seeria nupud toimivad 2xAAA patareide toitel (patarei kesmine kestvus 4-5 aastat)

 

·         DOOR – Ukse andur – toimib sarnaselt ukse magnetandurile

·         PIR – liikumisandur

·         GAS – gaasi, vingugaasi ja suitsuandurid

·         Matt andur  – reageerib peale astumisele

·         Asukohaandur – Toimib kahel viisil:

o   Kutsung koos asukohaga – SMILE ID nupu kutsungiga edastab asukoha

o   Väljumise teavitus – Kui SMILE ID möödub andurist saadetakse automaatselt kutsung piiparil (näiteks dementsete jälgimiseks)

Et juhtmevabad seadmed leviks kogu hoones, lisame REPO repiiterid, mis võtavad kutsenuppude signaali vastu ja võimendavad seda TREX2G piiparini.

Kutsungid saab jagada piiparite vahel gruppideks või moodustada üks grupp kõigile (piiparid helisevad paralleelselt).

Kõik seadmed saadavad piiparile ka patarei tühjenemise info, et oleks võimalik eelnevalt patareid vahetada.

TREX 2G piipar toetab kuni 255 kutseseadet.

Kuni 255 positsioneerimis asukohta.

Võimalik saata lisa abi kutse ühelt piiparilt teisele.

JUHTMEVABA ÕEKUTSELAHENDUS

Suurematele haiglatele ja hooldekodudele

D-SERVER õekutselahendus sarnaneb oma olemuselt TREX2G lahendusega, kasutatakse samasuguseid kutsenuppe ja sarnaseid piipareid, kuid kogu süsteemi võimekus on tänu serverile märksa suutlikum. Kogu kutsete haldus käib läbi serveri ning käsitletakse vastavalt konfiguratsioonile.

Server on võimalik ühendada arvutivõrku mis omakorda ananb võimaluse kasutada Nurese View rakendust parema ülevaate saamiseks.